Služby pre zákazníkov +421 232 115 471

AKO ZAPLATIŤ ZA TOVAR

 Aké druhy platby akceptujete?

Vašu objednávku môžete uhradiť viacerými spôsobmi, či už vopred alebo až pri prevzatí tovaru. Platba kartou cez internet Po dokončení objednávky budete automaticky presmerovaný na platobnú stránku spracovateľskej banky, kde zadáte údaje o karte (meno, číslo a platnosť karty, CVC2/CVV2 kód). Týmto spôsobom môžete platiť bez ohľadu na to, ktorá banka kartu vydala. Postačuje, aby ste boli oprávnený realizovať platby prostredníctvom internetu. Vaše údaje zadávate priamo na podstránke VÚB banky (eCard) a my s Vašimi údajmi o platobnej karte vôbec neprichádzame do kontaktu. Pri úhrade platobnou kartou cez internet zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme až po prijatí platby a spracovaní objednávky. VÚB ePlatby Spôsob úhrady prostredníctvom VÚB Platby je určený pre klientov VÚB banky. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný na stránku VÚB, kde sa prihlásite do Vášho internet bankingu. Po prihlásení sa zobrazí už vyplnený formulár platobného príkazu, ktorý postačuje potvrdiť. Pri tomto spôsobe úhrady zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme po prijatí platby a spracovaní objednávky. TatraPay Spôsob úhrady prostredníctvom TatraPay je určený pre klientov Tatra banky. Platba internet bankingom Tatra banky. Po vytvorení objednávky ste presmerovaný priamo na stránku Tatra banky, kde sa prihlásite a potvrdíte Vašu platbu. Pri tomto spôsobe úhrady zaplatíte za tovar vopred a tovar Vám odošleme po prijatí platby a spracovaní objednávky. Bankový prevod Po zrealizovaní objednávky Vám bude doručený automatický potvrdzujúci e-mail, v ktorom Vám zašleme číslo účtu a variabilný symbol. Variabilný symbol je číslo Vašej objednávky a je potrebné ho uviesť pri zasielaní úhrady. Peňažné prostriedky je možné zaslať na jeden z dvoch účtov:
2952098059/0200 VUB Banka (IBAN SK80 0200 0000 0029 5209 8059)
2920709142/1100 Tatra Banka (IBAN SK09 1100 0000 0029 2070 9142)
V prípade, že si zvolíte platbu na účet, tovar Vám budeme expedovať až po pripísaní celkovej fakturovanej sumy na jeden z našich účtov. Dobierka – kuriérom Peniaze za objednaný tovar zaplatíte kuriérovi až pri prevzatí tovaru. Stačí mať pripravenú príslušnú sumu v hotovosti po tom, ako Vám zašleme informatívny e-mail o odoslaní vašej zásielky. Kuriér Vás navštívi v priebehu nasledujúcich dvoch pracovných dní. Kuriérovi je možné platiť iba v hotovosti. Platobné karty ani darčekové či zľavové kupóny neprijíma. Dobierka - osobný odber Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť aj priamo u nás na adrese: Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. Pri osobnom odbere môžete platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť počas nasledujúcich 4 pracovných dní od zaslania informatívneho e-mail o pripravení tovaru k osobnému odberu. Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek. K dispozícii parkovanie pri budove zdarma!

V prípade akýchkoľvek otázok nás neváhajte kontaktovať:
  • Telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
  • E-mailom na info@topankovo.sk

 Ako viem, či ste prijali moju platbu?

Ak ste si zvolili platbu kartou cez internet, VÚB ePlatby alebo TatraPay, budeme Vás informovať o prijatí platby potvrdzujúcim e-mailom.

Pri bankovom prevode z inej banky ako z Tatra Banky alebo z VÚB je potrebné počítať s miernym oneskorením – približne 2 dni, kým sa úhrada pripíše na náš účet. Stav objednávky si môžete skontrolovať aj vo Vašom profile.

 Nepodarilo sa mi zrealizovať platbu cez internet. Čo mám robiť?

Ak ste sa pokúšali uhradiť objednávku platobnou kartou, ale platba nebola akceptovaná, kontaktujte naše zákaznícke centrum. Zašleme Vám informácie k opätovnému pokusu o platbu cez internet, prípadne si môžete dohodnúť zmenu spôsobu platby.
  • Telefón: +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
  • E-mail: info@topankovo.sk

 Môžem platiť kuriérovi aj kartou?

Žiaľ, kuriérovi je momentálne možné platiť iba v hotovosti, platobné karty neprijíma.