Služby pre zákazníkov +421 232 115 471

Doprava

 Aké sú poplatky za doručenie kuriérom?

Pri objednávke nad 40 € máte od nás dopravu kuriérom úplne ZDARMA.
Pri objednávke pod 40 € je účtované prepravné 2,90 €.

 Aké spôsoby doručenia využívate?

Kuriérska služba GLS
  • </>Pre včasné a bezpečné doručenie zásielok využívame služby kuriérskej spoločnosti GLS.
  • O odovzdaní zásielky do rúk kuriérskej služby GLS Vás budeme informovať potvrdzujúcim e-mailom.
  • Tovar je spravidla doručený do 2 pracovných dní od expedovania zásielky.

Osobný odber
  • Objednaný tovar si môžete vyzdvihnúť osobne priamo u nás na adrese Sliačska 1/D, 83102 Bratislava.
  • Keď bude Váš tovar pripravený na vyzdvihnutie, zašleme Vám potvrdzujúci e-mail.
  • Zásielku si budete môcť u nás vyzdvihnúť podľa Vašich časových možností počas nasledujúcich 4 pracovných dní! Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:
    • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
    • alebo e-mailom na info@topankovo.sk
  • K dispozícii parkovanie pri budove zdarma!

 Na akú adresu viete tovar doručiť?

Keďže doručujeme kuriérskou službou, vieme zabezpečiť doručenie na Vami zadanú adresu – či je to domov, práca, priateľke, kamarátovi. Jednoducho kdekoľvek, kde sa zdržiavate v pracovných dňoch medzi 8:00 – 17:00 hodinou. Kuriérska služba doručuje zásielky do 2 pracovných dní od odoslania.

 Chcem zmeniť adresu dodania objednávky. Čo mám robiť?

Ak si želáte zmeniť adresu doručenia, túto zmenu nám prosím čo najskôr oznámte:
  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailom na info@topankovo.sk.

 Posielate zásielky aj mimo Slovenska?

Áno, posielame. Toto doručenie však nie je bezplatné. Pre konkrétnu sumu doručenia do krajiny Vášho želania nám napíšte email na info@topankovo.sk a my Vám radi odpovieme.

 Moja zásielka bola expedovaná, no stále nedorazila – čo teraz?

Predpokladaný čas doručenia je približne do 2 pracovných dní od expedície – teda od odovzdania zásielky kuriérskej službe. Ak Vám nebola zásielka doručená ani na tretí deň od expedovania, prosím kontaktujte nás a naše zákaznícke centrum preverí, kde sa balíček nachádza. Môžete nás kontaktovať:
  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailom na info@topankovo.sk.

 Čo ak sa mi nepodarilo prevziať moju zásielku?

Občas sa môže stať, že Vás kuriérska služba nezastihne na dodacej adrese.
Ak je prvý pokus o doručenie neúspešný, kuriér sa opätovne pokúsi doručiť zásielku nasledujúci pracovný deň. Kuriér sa bude pokúšať o doručenie spolu 2-krát (dva po sebe nasledujúce pracovné dni). Ak nebudete zastihnutí, doručujúci kuriér je povinný Vám zanechať odkaz, či už telefonicky alebo písomne (lístok v schránke s kontaktom na kuriérsku službu GLS).

Na základe tohto odkazu môžete kontaktovať aj priamo kuriérsku spoločnosť GLS a dohodnúť si náhradný termín na doručenie. Ak by ste mali akékoľvek problémy s prevzatím tovaru, neváhajte nás kontaktovať:
  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailom na info@topankovo.sk.

 Je možné vyzdvihnúť tovar aj osobne?

Áno, je to možné. Osobný odber v Bratislave si môžete zvoliť v objednávkovom procese v časti 2. Platba a Doprava. Keď bude Vaša zásielka pripravená, pošleme Vám potvrdzujúci email a následne si môžete prísť tovar vyzdvihnúť priamo k nám na adresu Sliačska 1/D, 83102 Bratislava. K dispozícii parkovanie pri budove zdarma!

 Koľko dní ma bude pripravená objednávka čakať na osobný odber?

Tovar si môžete vyzdvihnúť podľa Vašich časových možností - objednávka Vás bude čakať až 4 pracovné dni od zaslania informačného e-mailu. Ak tento termín nestíhate, prosím kontaktujte nás – zásielku Vám odložíme podľa Vašich požiadaviek:
  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00)
  • alebo e-mailom na info@topankovo.sk.