Výmena a vrátenie

Čo mám robiť, ak chcem vymeniť tovar?

Tovar, ktorý Vám nevyhovuje, nie je používaný a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 30 dní od doručenia.
Odporúčame Vám topánky skúšať len v domácom prostredí, aby pri výmene nejavili známky vonkajšieho nosenia.

Tovar, ktorý si želáte vymeniť, nám zašlite spolu s vyplneným formulárom, ktorý je súčasťou Vášho balíku (prípadne si ho môžete stiahnuť TU). Do formulára nám uvediete:

  1. Dôvod výmeny
  2. Detaily produktu, ktorý Vám bol doručený a želáte si ho vymeniť
  3. Číslo online rezervácie, v ktorej ste si rezervovali náhradný tovar

Tovar, ktorý si želáte vymeniť nám zašlite spolu s vyplneným formulárom na adresu United Fashion Group, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme zadarmo. V prípade vzniku nedoplatku, tento uhradíte pri doručovaní výmeny. Preplatok Vám bude vrátený. Pri výmene toho istého modelu produktu za inú veľkosť sa uplatňujú cenové podmienky v čase uzatvorenia pôvodnej objednávky. Tzn. ak dôjde k zmene ceny tovaru, cenový rozdiel Vám nebude účtovaný ako nedoplatok, ani vrátený ako preplatok. Ak máte záujem zakúpiť si tovar v aktuálnej cene, je potrebné pôvodný tovar vrátiť so žiadosťou o vrátenie peňazí a vytvoriť si novú objednávku.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovanej alebo už zrealizovanej výmeny tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@topankovo.sk.

Čo mám robiť, ak chcem vrátiť tovar?

Tovar, ktorý Vám nevyhovuje a nejaví známky opotrebenia nám môžete vrátiť v originálnom obale do 30 dní od doručenia.

Odporúčame Vám topánky skúšať len v domácom prostredí, aby pri vrátení nejavili známky vonkajšieho nosenia.

Vrátiť tovar (odstúpiť od zmluvy) môžete aj prostredníctvom formulára, ktorý je súčasťou Vášho balíku (prípadne si ho môžete stiahnuť TU). Do formulára nám uvediete:

  • 1. Dôvod vrátenia – nie je povinný údaj, avšak týmito informáciami pomáhate zlepšovať našu ponuku
  • 2. Detaily produktu, o ktorý nemáte záujem a želáte si ho vrátiť
  • 3. Kam si želáte vrátiť peňažné prostriedky

Formulár odporúčame zaslať v balíku s nežiadúcim tovarom na adresu United Fashion Group, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava. Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Nežiadúci tovar je možné priniesť na uvedenú adresu aj osobne. Peňažné prostriedky Vám vrátime čo najskôr od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 dní od prijatia oznámenia o vrátení tovaru.

Ak máte akékoľvek otázky ohľadom plánovaného alebo už zrealizovaného vrátenia tovaru, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@topankovo.sk.

Platím pri výmene produktu za opätovné doručenie?

Nie, pri výmene produktu za opätovné doručenie neplatíte. Tovar Vám doručíme opäť zadarmo.

Ako je to s platbami pri výmene a vrátení tovaru?

Ak tovar iba vraciate, peňažné prostriedky Vám zašleme na uvedené číslo účtu v priemere do 7 pracovných dní od prijatia zásielky u nás, najneskôr však do 14 pracovných dní.

Ak žiadate o výmenu tovaru, môžu nastať tieto možnosti:

  • Cena nového tovaru je rovnaká ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade nič nehradíte, vymenený tovar si už iba prevezmete od kuriéra.
  • Cena nového tovaru je vyššia ako cena vráteného tovaru – pri prevzatí balíčku s novým tovarom platíte len rozdiel v cene tovaru.
  • Cena nového tovaru je nižšia ako cena vráteného tovaru – v tomto prípade Vám môžeme poukázať rozdiel v cene na Vaše číslo účtu alebo Vám e-mailom zašleme darčekovú poukážku v hodnote rozdielu. Ak si želáte zaslať rozdiel v cene na Váš účet, prosím uveďte nám aj Vaše číslo účtu.

Aká je lehota na vrátenie alebo výmenu tovaru?

Všetok tovar zakúpený na Topankovo.sk, s ktorým nie ste spokojní, nám môžete nepoškodený a nepoužívaný vrátiť v originálnom nepoškodenom obale až do 30 dní od doručenia. 

Na akú adresu mám poslať tovar, s ktorým nie som spokojný?

Topánky, kabelky, oblečenie alebo iné doplnky, ktoré si želáte vrátiť alebo vymeniť, zašlite na adresu United Fashion Group, s. r. o., Sliačska 1/D, 831 02 Bratislava (poštou, kuriérom, osobne – jednoducho spôsobom, ktorý Vám najviac vyhovuje). Pošta umožňuje zasielať zásielky dvoma spôsobmi: „zaslať na adresu“ a „zaslať na poštu“. Aby bola zásielka doručená priamo k nám, zašlite ju priamo na adresu. Na vrátenie aj výmenu tovaru môžete využiť náš formulár, ktorý bol súčasťou Vášho balíku, alebo si ho môžete stiahnúť TU. Pre rýchle a jednoznačené identifikovanie Vašej zásielky k objednávke, Vám odporúčame zaslať tovar spolu s vyplneným formulárom.

Čo robiť, ak mi bol doručený nesprávny tovar, alebo chýba niektorá položka?

V zriedkavých prípadoch sa môže stať, že niektoré položky vo Vašej zásielke nie sú v poriadku alebo chýbajú. Ak Vám je doručený poškodený tovar; tovar, ktorý ste si neobjednali, alebo niektorá položka chýba, neváhajte nás kontaktovať:

  • telefonicky na čísle +421 232 115 471 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00),
  • alebo e-mailom na info@topankovo.sk.

Pre komunikáciu so zákazníckym centrom o Vašej objednávke si, prosím, pripravte číslo Vašej objednávky. Vašu objednávku rýchlejšie vyhľadáme a požiadavku sa budeme snažiť vyriešiť k Vašej spokojnosti.